Sinem Balta, v42

Känns som om vi inte kommer någon vart när det gäller detta projektarbete. Att hitta ett barnhem är svårt, speciellt att hitta personal som kan engelska. Så jag undrar vart vi hamnar med detta. Jag har i alla fall suttit hemma och sökt efter barnhem. Min sökning bidrog till att jag kom in på ett Adoptions centrum som arbetar med Estland, kanske kan de hjälpa oss med att ta kontakt med något barnhem (?). Men det kan bli lite svårt eftersom de använder sig av tolkar och då måste vi fixa en sådan. Vad resten av gruppen har hittat har jag ingen aning om, det får de berätta om själva.
Ett av våra mål innan höstlovet var ju att informera skolan om insamlingen, men det tror jag kan bli svårt eftersom vi inte ens har fått kontakt med något barnhem ännu och då vet vi inte vad de behöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0